MAKE - Multi Action Køge i Efterårsferien

Skal du deltage i efterårsferiens fedeste camp? Så læs mere og find tilmelding længere nede på siden

Hvad er MAKE

UDSOLGT - skriv dit barn på venteliste ved mail hos: trine.sorensen@koege.dk

Velkommen til den allerførste MAKE-camp! som står for: Multi Action Køge i Efterårsferien.
I år er vi superglade for at kunne præsentere vores nye camp i samarbejde med Ejby IF, skræddersyet til børn i alderen 8-12 år. Vi har pakket fire dage fyldt med fede foreningsaktiviteter i uge 42, så du kan prøve noget nyt og måske finde en ny interesse, sportsgren eller ven.

Det bliver fire dage fyldt med aktiviteter, du kan læse mere om her på siden.
Alle aktiviteter er gratis og når man tilmelder sig, så tilmelder man sig alle dagene.

Hvornår og hvordan gør vi?

Campen løber af stablen d. 14.10-17.10.2024 i tidsrummet kl. 9-14. Alle aktiviteterne er samlet i og omkring Ejby IFs baner:

Mødested hver dag: Skovvang 1-3, 4623 Lille Skensved.

Alle dage bliver du taget godt imod af en tovholder. Om formiddagen vil I hygge jer med én aktivitet, så vil der være fælles frokost. Derefter endnu en fed aktivitet, inden dagen afrundes og du bliver hentet. Frokosten står vi for, så der er også ferie fra madpakker.

Du kommer bl.a. til at prøve kræfter med badminton, skydning, gymnastik og rollespil. Vi kommer også til at lave mad over bål med spejderne og være kreative.

Tilmelding, tid og kontakt

I dette første år hvor vi afholder MAKE, vil der være et maksimum antal deltagere på 30, så skynd dig at tilmelde dig, hvis du er mellem 8-12 år og er klar på fire dage med masser af efterårssjov.

Tilmeld dig her

Har du spørgsmål til enten tilmelding eller MAKE generelt, så kontakt foreningskonsulent Trine Sørensen på 23 84 07 93 eller mail: trine.sorensen@koege.dk

OBS: Campen er helt gratis og løber fra den 14. til den 17. oktober 2024.

Program:

Mandag: