Hjem Borger Sundhed og forebyggelse Trivsel og fællesskaber Fællesskaber i Køge Kommune Find et fællesskab hvor du bor Find fællesskaber i Køge Kommune

Find fællesskaber i Køge Kommune

Her har vi samlet et overblik over hjemmesider, som kan hjælpe dig til at finde lige det fællesskab du leder efter.

Der findes et væld af forskellige aktiviteter og fællesskaber i Køge Kommune – har du fundet dit?

Vi har gjort det lettere for dig at finde nye fællesskaber. Herunder har vi samlet forskellige links hvor du kan gå på jagt og måske finde noget du har lyst til at prøve af.

Find et fællesskab i Køge Kommune

På hjemmesiden fritidsliv.koege.dk kan du vælge at søge på lokalområder, f.eks. Ejby eller interesser f.eks. E-sport eller spejder.

Listen opdateres løbende og kender du til et fællesskab som skal med på listen, så skriv til os på kulturogidraet@koege.dk.

Køge Kommune er en Bevæg Dig For Livet visionskommune og du kan læse mere om hvordan vi løfter det på Køge Kommunes hjemmeside. Her kan du bl.a. finde fællesskaber for børn og voksne med særlige behov samt aktiviteter til dig der gerne vil ud i naturen: Bevæg dig for livet

På hjemmesiden bevaegdigforlivet.dk kan du finde inspiration til hvordan du kommer godt i gang, en træn-selv app og meget mere. Du kan zoome ind på idrætsaktiviteter, der passer til dig.

Her finder du også et kort, hvor du kan klikke dig ind på den markør i kortet, der er relevant for dig, samt finde kontaktoplysninger og se om foreningen tilbyder andre idrætter for din aldersgruppe og køn: Find idræt | Bevæg dig for livet (bevaegdigforlivet.dk)

Køge Kommunes Sundhedscenter har udarbejdet en oversigt over motionsaktiviteter, der særligt henvender sig til seniorer i Køge Kommune.

Oversigten er inddelt i geografiske områder, så det er nemt for dig at finde et motionsfællesskab i dit lokalområde.

Kultur:Køge

På Kultur:Køges hjemmeside kan du finde aktuelle events, udstillinger og koncerter i Køge Kommune: Gå til Kultur:Køges hjemmeside (kulturkoege.dk)

Kultunaut

Kultunaut er en elektronisk kulturguide, hvor du kan finde steder, foreninger og aktiviteter i hele Danmark: Gå til kultunaut.dk