Skip til hoved indholdet

Elektronisk Udbudssystem

Køge Kommune anvender det elektroniske udbudssystem (Complete Tender Management (CTM)) fra EU-Supply i langt de fleste udbudsforretninger af varer og tjenesteydelser. Læs mere om brug af systemet nedenfor.

Al kommunikation i forbindelse med udbud foregår elektronisk. Kommunikationen omfatter:

Offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse til TED og Udbud.dk
Adgang til udbudsmaterialet
Spørgsmål/svar vedr. udbudsmaterialet
Tilbuds- og anmodningsafgivelse

CTM, som er webbaseret, forbedrer informationsudvekslingen, processen og dokumentationen af hele udbudsprocessen i forhold til de traditionelle ”papirudbud” og anvendes af en lang række statslige, regionale, og kommunale ordregivere, samt af den private sektor i hele Europa.

Systemet er gratis at anvende i forbindelse med afgivelsen af tilbud.

Adgang til Køge Kommunes aktuelle udbudsforretninger i CTM kan tilgås her.

Kontaktoplysninger Indkøb og Udbud

Læs også

Hold dig opdateret om Køge Kommune

Køge Kommune
Torvet 1
DK-4600 Køge
CVR-nr. 29189374
Akut hjælp

Telefon: +45 56 67 67 67
raadhus@koege.dk

Nyttige genveje